Általános tudnivalók
Kérjük a Tisztelt Megrendelőket, hogy a foglalás előtt figyelmesen olvassák el az utazási szerződés
feltételeit. A megrendelés elfogadásával, a szabályzat tartalmát elfogadják és azt magukra nézve
érvényesnek tekintik.
Amennyiben bármi kérdése adódna az alábiakkal kapcsolatban, keressen fel minket a + 36 30 213 6 213 -as telefonszámon!
vagy írjon nekünk az info@vantranszfer.hu címre!
Általános tudnivalók
- Utazási feltételek
-
Üzemeltető:
Vantranszfer-MBS. Kft
Cgj. szám: 13-09-146088
Adószám: 23298987-2-13
Bankszámla:
12010116-01465981-00100009
IBAN: HU29 12010116-01465981-00100009
SWIFT/BIC: UBRTHUHBXXX- A fuvarokat a Szolgáltató és szerződött alvállalkozói teljesítik.
- Szolgáltató a mindenkor érvényes tarifáit a www.vantranszfer.hu oldalon közzéteszi.
- Budapesti transzfer esetén az árak Budapest közigazgatási területén belüli megszakítás nélküli
egyszeri, vagy retúr fuvarra érvényesek. Az útvonalat a gépkocsi vezetője határozza meg. - 100 Km távolságnál hosszabb transzfer fuvarok esetén egyszeri (pihenés és egyéb szükségletek
elvégzése céljából) max. 10 perces megállást a transzfer tartalmazhat. A megállás helyét a
gépkocsivezető határozza meg. - Megrendelés felvétele online legkésőbb az utazás időpontja előtt 24 órával lehetséges. 24 órán
belüli időtartammal csak telefonos előrendelés lehetséges ( a mindenkori kapacitás függvényében!). - Csak azt a megrendelést vesszük teljesítettnek, melyet visszaigazoltunk.
- Megrendelés módosítása vagy törlése Budapesti cím esetén 2 órán belül, vidéki cím esetén 12 órán
belül lehetséges. - Amennyiben vidéki transzfer esetén az indulási időpontot Ön határozza meg, vagy az általunk
ajánlottat módosítja, ( a menetidőt rövidíti ) minden további felelősség Önt terheli. - Várakozási pótdíj: Várakozási pótdíjat előrendelésnél abban az esetben számítunk fel, ha a
várakozás tényét a megrendelő előre nem jelezte, és ezzel a gépjárművet a további fuvarfeladatok
elvégzésében akadályozza!
Az utazás megkezdésére 10 perc áll rendelkezésére, ennek a várakozásnak a díját a transzfer ár
tartalmazza. - Szerződéskötés módja
-
A rendelés leadható:
- Telefonon (+36 30 213 6 213)
- E-mailben (order@vantranszfer.hu)
- Online
- Fizetés módja
-
- Személyesen a gépkocsivezetőnél készpénzben
- Banki átutalással (minden esetben a fuvar kezdete elött!)
- Utólagos fizetésre csak állandó partnereinknek van lehetősége
- A szolgáltatás igénybevételének feltételei
-
A transzfer szolgáltatást igénybe veheti minden természetes személy, amennyiben megfelel az
alábbi feltételeknek:- A 14. életévét az utazás napjáig betöltötte.
- A 14. életévét még nem töltötte be, de kísérővel utazik.
- Az utazásra alkalmas állapotban van ( ennek feltételeit lásd a BKIK ide vonatkozó kivonatában).
- A gépkocsi feltüntetett poggyász kapacitásával megegyező vagy annál kevesebb csomaggal
rendelkezik. - Élő állat szállítása csak annak írásbeli előrejelzésével történhet!
- Online megrendelés esetén a Megrendelő csak nagykorú személy lehet. Kijelenti továbbá, hogy a
rendeléskor megadott adatai a valóságnak megfelelnek.
Rendelés menete
- Rendelés
-
- Szolgáltatás kiválasztása, adatok megadása, majd a „Foglalás elküldése” ikonra való kattintás.
- A megrendelés megtörténte után a Megrendelő visszaigazolást kap a rendelésnél megadott e-mail
címre. - A megrendelés feldolgozása után (legkésőbb a szolgáltatás megelőző 12 órán belül) a
szolgáltató visszaigazolást küld, amely tartalmazza a transzfer részletes információit. - A szolgáltatás színvonalának megtartása érdekében a Szolgáltatónak szüksége van az utas
mobiltelefonszámára, e-mail címére. A fenti adatok hiánya vagy valótlansága okán értesítés
hiányában elmaradt utazásért a szolgáltató felelősséget nem vállal. - Abban az esetben, ha érvénytelen, illetve fedezet nélküli bankkártyával kísérli meg a foglalást
annak bármilyen következményéért a foglalás kezdeményezőjét terheli a felelősség. - A szolgáltatás kifizetése vásárlásnak minősül, így a fizetésnél NINCS további költség!
- Rendelés lemondása
-
- A lemondást a Szolgáltató minden esetben visszaigazolja e-mailben.
- Amennyiben a Szolgáltató későn kapja meg a lemondásról szóló értesítést, és a Szolgáltató járműve
az indulási helyszínre kiáll, a transzfert a Szolgáltató teljesítettnek tekinti és a transzfer árára
visszatérítési igényt nem fogad el. - Lemondási idő: lásd az Utazási feltételek 6. pontjában.
- VIS Major
-
- Kérjük a Megrendelőt, hogy vegye figyelembe annak a lehetőségét, hogy előre nem látható
események (pl. váratlan műszaki hiba, baleset, szélsőséges időjárási körülmények, útlezárás) miatt
késés, vagy a szolgáltatás egészének meghiúsulása következhet be. - A Szolgáltató vállalja, hogy tőle telhetően mindent megtesz a probléma megoldásának érdekében (pl. másik lehetőleg ugyanolyan
autó küldése), de a rajta kívül álló okok miatt bekövetkezett károkért felelősséget nem vállal. - Abban az esetben, ha a megrendelő az indulási időpont saját téves megválasztása miatt lekési a
repülő, vagy vasúti járatát a Szolgáltató minden felelősséget elhárít! - A repülőtérre való elindulás célszerű idejének megválasztásához kérje tapasztalt kollégáink
segítségét! - Ha a transzfert a Szolgáltató saját hibájából teljesíteni nem tudja a Megrendelő kártérítést kérhet,
melynek összege azonban nem lehet nagyobb, mint a befizetett szolgáltatási díj.
- Kérjük a Megrendelőt, hogy vegye figyelembe annak a lehetőségét, hogy előre nem látható